Moj popis blogova

nedjelja, 20. kolovoza 2017.

Odmor

Osvježenje jutros stiglo,uh,kakav užitak,da se živjeti.
Jest da je jutro tmurno,ali meni svakako ugodnije od +40 i kusur.
Godišnji počeo,a ne idem na more,kao sav normalan svijet.
Meni je godišnji i bez mora  super,jer mogu svaku noć spavati,jer se ujutro ne moram buditi na zvuk mobitela,jer ne moram gledati koliko je sati,jer...ma ima bezbroj razloga zbog čega meni osobno nije samo odlazak na more znak dobrog odmora.
😄
O opuštenosti da ne pričam.
Tako jutros ,onako odmorna,naspavana,stavim vodu da se kuha,umijem se,operem zubalo,presvučem se,ukapam umjetne suze,skuham kavu,stavim cvikere,otvorim laptop,ali neki vrag mi neda mira,stalno me nešto  smeta.
Namjesti se ovako,pa onako,ali neide,pa neide.
Pogledam se u ogledalo,čisto da provjerim jesam li koji tehnički dio sebe zaboravili umetnuti,kad ono majica,em izvrnuta,em naopako obučena,pa stišće oko vrata.
Završila je u smeću.

Zanimljivo je i kad si u stambenoj zgradi,sjediti na balkonu i piti laganini kavu.
Da se tako čuti puno zanimljivih zvukova,susjed koji priča sam sa sobom,susjedu,koja kad malo povuče "mulja",otvori radio ili tv,neznam,pa zamisli da je Hanka Paldum i pjeeeva na sav glas.Neko svira klavir u daljini,neko psuje djecu,koja se u parku igraju,uglavnom,nikada dosadno.
Otvorim twiter,ono sve politika i crnjak.
Otorim fb,skoro ništa bolje.
Vratim se svojoj staroj ljubavi,blogu,a ono post napisan na današnji dan,ali prije 6g,o susretu sa meni dragom kolegicom i blog-komentatoricom,Jednokrili Andjel.
Lijepa uspomena i da nije bloga,ne bih znala vrijeme događaja.
Neku večer odlučim otići gledati Nigerijce i njihov ples,kad ono fijasko-nisu došli.
Kažu,grad dao lovu,a od festivala ćorak.
Neznam krivca,ali znam da se lova poreznih obveznika rado rasipa na svim nivoima državne vlasti...
Popila sam kavu s prijateljicama i otišla kući.
Nedam si pokvariti svoj odmor tuđim promašajima.
Zato imam sve manje prijatelja,koji istresaju svoje probleme kao iz vreće za smeće,a da ne pitaju mogu li ja to "provariti".
Kad sam, povremeno,sama sa sobom,osjećam da sam u dobrom društvu,valjda to ide s godinama..
Jer valja ostatak života provesti sa tom osobom,pa se moramo,osim svađati, i dogovarati.





Nema komentara:

Objavi komentar